• De goederen dienen onmiddellijk te worden gecontroleerd bij ontvangst. De koper moet onmiddellijk bij ontvangst de goederen controleren op hun kwaliteit en volledigheid, en indien een defect wordt aangetroffen, met de koerier een klacht/schade formulier invullen, bewaar een kopie, bel onmiddellilijk 0854013454 om het probleem op te lossen, het schrijven van het protocol dient te geschieden op de dag van de levering.

    LET OP! Door aanvaarding van de levering zonder controle, zal de vordering wegens verlies of mechanische schade komen te vervallen. Indien de klant verzaakt om met de koerier een klacht/schade formulier in te vullen, zal de klacht worden afgewezen.

    LET OP!

    in geval van moeilijkheden met controle van de levering of het weigeren van de koerier om een klacht/schade formulier in te vullen, noteer onmiddellijk kenteken, bedrijsnaam, naam en telefoonnummer van de koerier.

    Verstrek deze informatie gelijk aan onze medewerker.


  • De basis voor de klacht is een kwalitatieve bevestiging van de aankoop van goederen binnen het bedrijf ROTOPINO.PL S.A..

    Identificatie van de koper is gebaseerd op de aankoop ordernummer, ontvangst-nummer of de notitie.

    De klant kan kiezen uit ROTOPINO.PL S.A. opties om te reageren op niet naleving van de geleverde order.

    1. De klant heeft de mogelijkheid om de artikelen bij de verkoper te declareren.

    2. De klant heeft de mogelijkheid de klacht schriftelijk of per email  op te sturen naar de winkel en het hoofdkantoor in Bydgoszcz te Polen.

    3. De klant heeft de mogelijkheid om zijn klacht rechtstreeks bij de fabrikant te claimen, en de winkel zal dan alleen bemiddelen bij de klacht.

  • Klachten moeten worden ingediend bij de winkel van aankoop, per post of e-mail.

    Medewerkers nemen contact met u op, over het verloop van de klachtenprocedure.

  • Indien de erkenning van de kwalitatieve bepaling van de klacht of verschil van mening tussen de geleverde goederen en het contract er is, zal er een nieuw exemplaar wat vrij is van gebreken worden geleverd.

    Bij gebrek aan beschikbaarheid van goederen, verplicht het bedrijf zich het geld terug te betalen voor de goederen die in de klacht zijn toegekend door de leverancier of fabrikant.
  • De kosten van vervoer naar / van de klacht.

    De klant is verplicht om zijn product af te leveren op eigen kosten, naar het adres dat door onze medewerkers is doorgegeven.
    In geval van erkenning van de klacht  worden de transportkosten door de online winkel geretouneerd, De klant moet eerst bepaalde documenten tonen, die de verzendkosten bevestigen.

     

    Een andere mogelijkheid is het transport van de online shop te gebruiken. In dit geval worden de goederen die door de klant zijn gedeclareerd bij het bedrijf ROTOPINO.PL S.A. overhandigd aan een koerier (adres word van te voren doorgegeven door koerier of koeriersdienst).

    Eventuele kosten zullen afhangen van de vraag of de klacht word erkend of afgewezen.

    Indien de klacht wordt erkend , dan draagt de klant ​​geen kosten voor transport. Die worden betaald door de online shop.

    Indien de klacht niet word erkend, zijn de transportkosten voor rekening van de klant. De transportkosten die zijn gemaakt worden door financiele dienst van de koeriersdienst verder afgehandeld met de klant.                          

     De koeriersdienst creëert een BTW-factuur voor de vervoer service.